سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو موبایل‌قاپ سابقه دار خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراه وی توسط ۲ موتورسوار که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت هندا مشکی رنگ بودند، عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی جهت دستگیری سارقان دست به کار شدند.

وی گفت: مشخصات ظاهری سارقان در اختیار کلیه واحد‌های گشتی قرار گرفت که سارقان در خیابان "حقانی" تهران در حال زاغ‌زنی یکی از شهروندان مشاهده شدند که با رویت ماموران از محل متواری شده و پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز، نیرو‌های پلیس با بکارگیری قانون استفاده از سلاح، موفق شدند موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کنند.

 این مقام انتظامی افزود: در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد، یک اسپری گاز اشک‌آور و ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت کرده بودند کشف شد و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان از افراد سابقه‌دار بودند و به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی ۲ مال باخته شدند.

همچنین سرهنگ حسنوند با بیان اینکه شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار قرار کرد به شهروندان توصیه کرد: در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار